Saturday, February 9, 2008

"Watak gay boy tu bukan diri saya," - IQRAM

"Watak gay dalam drama itu bukan diri saya... saya melakonkannya saja. Janganlah buat tanggapan itu lah diri saya yang sebenar. Pelakon nikan perlu melakonkan apa sahaja watak yang diserahkan.
"Kalau ada yang nampak saya betul-betul macam gay boy dalam drama itu, ia tanda saya berjaya melakonkan watak dengan berkesan. Saya sedia menerima tawaran melakonkan watak lelaki lembut sebab sebagai pelakon kita kena bawa watak yang jauh daripada diri kita.
"Itulah cabaran seorang pelakon yang perlu melakonkan watak yang bukan diri sendiri," kata Iqram.

*Aoyohh, perlu kerw tak ngaku vgai...Dah terang lagikk bersuluh kan...!! mak dapat berita mengatakan si artis neh dah duk serumah dengan artis lagikk satu tuih...dah baik kan skrunk...dulu tak baik coz di kacau oleh sorang lagik artis neh.....Klu dah selalu pakai pink tuih...sah-sah kan...!! *tak jugekk...! matilah mak wat statement tak hengat........