Wednesday, October 15, 2008

blog update...!!~


*di SMT seri iskandar, bota, perak...!!~

assalamualaikum uollsss..!!~ haaaaa..barulah berkesempatan untuk update blog ni haaaaaa...byk nak cerita ni haaa..suka duka semua puwn adaaaaaaaaaaaaaa.....sebelum raya lah kannn.....26hb gegeh dah turn kl okay..motipppppp? jumpalah dgn org yg dijanjikan nak couple...aleh2 hampehhhhh..............pecah rumahhh..aiyoohhhh...balik kg 29hb ari tu uolllssss...!! cerita raya plak....mcm besalah raya pertama g beraya dgn mber2 form 4 n 5 dolo2.....balik dekat isyak jugakk coz beraya ni haaa...muluttt..!! ya amat laha uollss..tetappppppppp....sentap kengkawan aku okay dgn lezeran aku ni kannnZZ..!!~ peruttttttttt? hahahah.. naiklahhhhhhhhhhh..!! mencikkkkk..makan byk sgt2 ...............

pasal akademik plak...ya allah...semni aku byk sgt task utk wat modul interaktif..pas satu...dua, tiga task datang...dgn projek laghikkkkk...well.....!! student kannzZZ..so, mmglah byk keje ni haaaaa....ingatkan pas raya relaxlahhhhh.....non adooooooooo.....laghikkkk manyak okay...test, quiz...................huarghhhhhhhhhhh..dah nak mental aku ni haaaa....uollss juz imagine lahhh....2 minggu ni aku tak sentuh laghikkkkk seterika..punyalah malas aku ni haaaaaaaaaaa....foundationn......!!!~ hahhh..laghikk tak pakai...muka ala2 natural beuty ghitoooooooooo...sentap tawwwwwww.......aku dah tak terurus.......

10-12 ktober td g SMT seri iskandar,bota perak........jd fasi ya all...!!~ ramai jugak anak2 ikan yg boleh dan berpotensi ghitooooooo kann........tak sia2 aku pg sana....beshhhh..!! tapi kannnzZZ..dlm kepala hotak aku ni haaaa..ya allah...byk nyaa assg,quiz n test laghikkkkkkkkkkk...mamposlah..gegeh k larikkk g program....!!~ sudehlaaaaaaaaaa....malas aku nak tulis dah......makin merapu dah ni....3hb november aku dah start final exam...uolsss doakanlah yg terbaik okay..!!!~ chowwwwwwwwwwwwwww

No comments: