Saturday, July 4, 2009

Naik semester baru..!!

sekian lama aku berkampung di UTHM untuk MHS sesi 2009/2010.. akhirnya kembali jua aku ke kolej kediaman melewar..hahah...ape laghikkk..!! nak naik sem barulah gitewww.... jadual dah amik dah...so, ikut sajork occay..!!

hahhh..!! mesti nak tahu cite pasal MHS kan... meh sini cepattt..!! mhs kali ini mmg memenatkan aku...yelah, dah mcm bdk2 baru plak aku...bgun awl, balik paling lambat...xoxo...dugaan u ollss...!! tapi xpe...semalam malam persembahan.... hahah...kolej aku num 2...!! oklah kennnZZ.....penat taww uolllsss... 


Jejanzz? hehe..ntahla...mmglah ramai yg kendo2 gitewww..tapi knp ntah..mata aku ni tgk mcm hadek2 jerkkkk...!! ke aku yg dah tua....hehe... kecik2 uollsss...!! tp mak kagum dgn bdk2 DPLI..ada jugak sorg mak taste...vontot tonggek..!! motipppppp... 

isshhhhh2..!! selama 2 minggu makan free okay...faham2 jelah...naik lg badan ni haaaaaaaa..mamposss aku nyehhhh.... klah.....letih td siang bersihkan umah ni haaaa..... i olllss nak rehat...


No comments: