Sunday, November 29, 2009

FESTKUM 2009

assalamualaikum n salam sejahtera uollss..!!

baiklah...hari ni aku nak cerita pasal result aku utk semester akhir ini...alhamdulilah....semua result sah kuar... aku dapat meraih 2A,2A- dan 5B+....!! hahahha..oklah tu kannn... aku harap sgt2 konvo aku tahun depan nanti, aku dapat anugerah naib canselor iaitu melebihi 3.50..... insya allah....!!!!~

aku dah abis study, tp masih stay kat universiti laghikkk...knp? semuanya kerana festkum 2009 yg berlangsung pada bln 12 nanti... perasmian di UKM dan penutup di UM..pastu baru bergegas balik kg utk prepare reg kat SMT nibong tebal plakkk....!! utk menjalani latihan mengajar...  festkum tu ape? festival tarian makum...... kitorunk hantar zapin...so tak reti2..!! hahahah....

bosanlah uollsss..dah tak tahu nak tulis ape...layannnnnnnnnnnnnnnz

No comments: