Friday, May 20, 2011

Lumrah hidup dunia PLU

** Kusangkakan hujan sampai ke petang, rupanya.............

Assalamualaikum & salam 1Malaysia kepada uolllssss.........

hahahhahah..menarik jugak cerita aku kali ni, harap2 korunk dapat memahami dan mengambil sebagai pengajaran ok... Al-kisahnya seperti tajuk tulah, ingatkan tiada yg lain lagi lepas ni, rupanya salah tafsiranku..... Di tasik itulah kami bertemu dan di tasik itu jugalah kami membawa haluan masing2, dgn kata mudah berpisah.... Sungguh cepat masa berlalu kan, diam tak diam dah masuk 6 bulan kami couple, yelah org penah cakap sampai bila cinta PLU ni boleh bertahan kannnnn.... akhirnya aku pasrah dan tersungkur juga dgn kehendaknya. Allah lebih sygkan aku agaknya. Alhamdulilah......Segala-galanya berakhir semalam.....sape cakap xsedih, sedihlah....nak buat cmane, hidup kena diteruskan kannnnnnn...sabar jelah..... I'm single nowww..!!! hahahahha....

Tapi itulah, kesabaran tu ada tahapnya, xkiralah ko study sampai mana pun, bila membuak, inilah jwbnya.... Aku sedar, tarap pendidikan aku dgn die jauh lebih rendah...aku degree, die PHD....tp xsemestinya org yg ada PHD tu boleh berbangga sgt2 dgn ape yg dimilikinya dan menjadi terlalu ego. Ingatlah..!! semua itu hanyalah sementara...Aku dah letih melayan kerenah org camni, Capekkkkk!! semua nak ikut cakap die, aku? ada die kisah....harammm...langsung xhargai pengorbanan yg aku lakukan utk die..biarlah...aku pasrah......Aku mesti fokus pada kerja aku......Yeaaaahaaaaaaaaaaa


No comments: