Thursday, August 28, 2008

kehidupan mengajar kita..!!

salam uollZZ..!! hurmm aku geram tul dgn sorg mamat ni..die boat ape? die buat sakit hati aku..perlu kerw nak sebarkan pic kontroversi aku yg sememangnya dah ada dkt blog mahupun tagged aku..tak seswailah kannZ..siap ugut2 laghikkk aku nak sebarkan..Sial jerk kannZZ..aku peduli ape..tak heran puwn nak sebarkan dkat bdk2 pendidikan tmpat aku....motippppppp? kekdahnyer mamat ni frust coz aku tak lyn die..chantekk kerw mamat ni kan nak lyn vgai..ko hengat aku murahan..plzzzzzz.....!! aku tak heranlah uollssss..mls aku nak fikir..byk laghikk keje nak wat....

lagi satu ni haaa..nizam faham abg tak leh terima nizam as special..ok..aku terima...aku puwn dah boleh lupakan die..alhamdulilah..bukan senang nak melupakan org yg penah kita sayang yea....pasal study plak..hurm..keje berlonggok2 ni haaa..kena tempuh jugakklahhh....dgn perangai lect laghikk....feninlahhh...

No comments: