Wednesday, August 27, 2008

malas nak hupdate...!!!

aiyoo..kontroversi demi kontroversi akaq lakukan occayy..!! kal mampuuu........

hurmm...minggu ni byk mengajar akaq apa itu erti memilih yg sebenar.....aku bukan akaq okay..Serious...!! aku dah nak sedar daripada dunia plu ni haaa...selepas berjumpa n kenal dgn seorang mamat str8 yg ku kenal sejak sebulan lalu...bagi aku dielah abg kepadaku...kenapa dia hanya menganggap aku adik kepadanya...Yess..!! coz die str8...setiap hari aku atau die akan sms n calling...itulah tanda kemesraan bagi aku..aku sedar aku hanya terlalu berharap...minggu lepas iaitu hari ahad sewaktu aku berada di kl...aku jumpa die dekat masjed jamek...Motipppppp? ahakz....aku rasa die lain dari yg lain yg penah aku kenal sebelum ini....aku akui die mmg seorang yg tegas dan hebat dalam komunikasi hinggakan aku terpakasa fokus apabila berdepan dgnnya....menjadi pendengar yg baik..begitu juga die......

selepas perjummpaan itu..aku dgn rela hati meluahkan apa yg terpendam dlm hati ini...ternyata aku silap memilih...rupanya die mmg anggap aku mcm adik beradik....aku pasrah...now, aku cuba utk melupakannya ...aku tak terdaya..alhamdulilah aku mampu untuk bertahan......allah maha besar... aku tersentap pada sms die hantar
"sape suruh thn. xde org pakse kan. mcm biasa abg cakap.pilihan sendiri.knp nk seksa diri akbt dr kptsn & tndkn diri sendiri. bfikir & btndk utk lbh matang n (+)ve"......aku terdiam seketika...sambil menitiskan airmata ku ini yg pertama utk tahun 2008 ini..perlu ke aku nanges disebabkan hubungan sebegini........nizam syg abg..peercayalah...!!

sejak aku kenal die..hidup aku berubah...untuk lebih setia pd yg satu..utk meninggalkan kegiatan PLU aku...seriously aku cakap...aku mampu tinggalkan semua ini demi untuk die yg membimbingku selama ini...nizam mampu abg,,tapi apakan daya..tak kesampaian...nizam syg abg sgt2..abg dah merubah nizam..............maafkan nizam..!!
beliau yg dimaksudkan ialah Nawi.......Biarlah nizam menahan perasaan syg n windu ini sendirian...dgn sekali sms or calling sudah bermakna utk nizam....thanks

No comments: