Friday, August 7, 2009

Minggu otak serabut...!! *Pengsan


salam uolllss..hah 8,9 n 10 ogos ni adalah ari konvokesyen ke-8 universiti aku...alkisahnye...!! aku plak yg pening...yelah 6hb td tergesa2 g kl untuk cari bahan utk sistem PTV..yelah, next week presentation uollssss..... so, alhamdulilah dapatlah g jabatan politeknik, jabatan kolej komuniti dan kementerian belia dan sukan.... hebatkan....!! sume terjahh taww...xbw surat puwn.... dah terjah itu berkesan okay...!!

so, baliklah soknya tu kan.... nak bgtau ni, ya ampunnnnnnns. byknye keje nak siapkan n submit ni next week... tu yg pening kpala tu....hinggakan show pesta konvo puwn aku tolak....!! nak buat keje punya pasal....... sume nak minggu depan..tension lah aku camni...tp dah 3 siap tawww....!! itulah org kata, kenalah buat slow2 kan..insya allah siaplah nanti..............

hurmm..tak sabar tunggu 15hb nanti...yelah my second bf ada kursus kat jb..dah terlanjur nak amik katanyer lah....best2..!! aku pun dah start cuti midterm time tu...elok sgtlah kan..... rindu sgt2...!! dah2....balik pada cerita asal...aku masih pening..!! tp xdelah sampai migrain kan.... Ahakzzzzzzzzz............. klah.....daaaaaaaaaa

No comments: