Sunday, August 23, 2009

Salam Ramadhan Al-Mubarak...!!

* Salam ramadhan kepada semua umat islam......!!

oklah.... panjang cerita sebenarnya klu nak dicoret semua sekali...yelah.. dah 2 minggu aku tak update blog aku kan..dah bersawang vgai gitewwww....!! hahhh... first at all aku nak wishlah salam ramadhan pada semua..... aku harap bulan ramadhan kali ini lebih baik dari yg sebelum sebelumnya lah kennnzzz..!! ape yg penting.... berkat n keikhlasan gitewww.....!! alhamdulilah dapat jugak aku di kampung untuk 1 ramadhan..... bukan senang taww.. last aku rasa tahun 2007 dulu...lama dah tu..... second ramadhan terus balik johor lah yeaaaaaa... sok kelas uollsss..!!

nak diceritakan hal peribadi mmg pahit sekali uollsss..!! yelah, bila bahagia..amboiiii....sakan kennzz... bila dah bersendirian..aiyooohhh...... * pengsan....!! al kisahnya......second bf aku yg inspektor polis ni haaaaaa... aritu bukan main lg nak jumpa...then, aku sampai kl...harammmmmmmm....!! mcm2 dugaan dtg xnak satukan kitorunk taww..!! contohnya adik kembar die meninggal doniyaaa coz kemalangan...so, terpaksalah tergesa2 balik sabah.....tinggal aku sorg2 gitewwww kat kl....aku pun cabutlah balik kg kat perak...kowser taw nak tunggu vgai..... sekarang sibuk dekat permatang pasir plakkk utk pilihan raya 25hb ogos ni haaaaaaaa.... lantaklah...mls aku nak memikir...... 1st bf aku je yg aku syg sgt2....!! tp die plak asyikkkk sibuk aje memanjang...uwawawaaaaaaa.... kesian taww....!!

* suspek H1N1............

aiyakkkkkkkk..!! alkisahnya...... universiti aku start cuti 11hb ogos taww... tp aritu bdn aku panas sgt2...then, glah Pusak kesihatan universiti.... chek punya chek....!! hambekkk kau... suhu aku 38.8.... ape laghikk...dr suruh aku kena kuarantin...... alamak..!! tensen sgt2 aku.... pastu xleh balik umah.....terus g bandar u, kena kuarantin..... takleh kuar g mana2.....dahla wireless xde kat situ...Azabbb uolllllllsss..!! xtaw nak buat apa......makan 6 kali sehari...bubur,sup,tom yam......tu jelah mknan ari2..... jemu dah aku..... dr dtg chek suhu pagi n malam........ minima kuarantin 5 hari taww..ape lg...dah cukup 5 ari..aku cabutlah balik kl................ mak sihat okay........!! dahla..puas dah membebel ni....nanti2 plakkkkkkkkk... daaaaaaaaaaaaaaaaaa

No comments: