Friday, September 11, 2009

Kekdahnya sibukkkk...!!!~

oklah uolssss..lama aku tak hupdate blog aku ni kannn..yelah..ya ampunnnnns..!! sejak nak abis study ni..mmg busy ya amat...!!~ sabar jelah bulan puasa ni kan... byk sgt keje kena buat...mmg kena tabah n sanggup hadapi cabaran....!! bak kata uolsssssss... gegeh...!!!!~ hahaha

td aku dah amik tiket balik KL, 16hb (Rabu) kul 4.30pm....!!! balik taiping, perak 18hb...balik dgn kakak akulahhh....... alkisahnyer...mmg menguji iman dan nafsulah kan... aku dah apply tempat latihan mengajar nanti....katne? hahahah...sekolah menengah teknik nibong tebal, pulau pinang... plan nak amik area KL.....Hampehhhhh..!!~~ bdk2 UTM dah amik lor....... xpelah, dekat sikit dgn umah kat taiping...........

dahla....malas nak tulis dahhhhh... esok aku g JB jumpa mber....!!! so, ahadlah balik......Nak njoyyyyy....!!!~

No comments: