Sunday, September 13, 2009

Shopping di JB....!!!~

* Akhirnya, dapat jugak aku perfume ini........ Ahakzzz....

* malulah...!! beli jugak suar adidas n boxer...

* kerepek raya n kuih raya jugak...!! mak dah pesan dari kg suh beli...

* marble chocolate...!!!~ sedap taww...disaluti dgn full chocolate.......

assalamualaikum...diam tak diam dah dekat raya kannnnnzz..!! sape tak puasa xleh raya taww...!! haaaaaa..nak cerita ni, semalam aku g JB untuk berjumpa si dia...alhamdulilah semuanya berjalan lancar......kami g shopping bersama2, bazar, berbuka puasa.....!!! memang bestlah bersama si dia........ die baik n juga meluahkan perasaan kepadaku...... aku betul2 confius skrunk ni untuk memilih.. aku senang dgn si die....xkan aku nak tinggalkan si dia dia....haaa.. ada 2 org tu okay...!! lahap sgt ke aku ni.....aku bukan amik laki org taww...!!~ semuanya single uollssssssss.....

tak sabar nak balik raya hari rabu ni..............insya allah

No comments: