Friday, June 27, 2008

Capekkkkkkkk........


aloha...!! ari nehhh bangul awal kay....hahhh..geram tul lah dgn bdk2 johor nihh...aku watlah ghatering johor 2008 kannn..Aiyooo..!!~ sambutan kurengggg....Sume anta mesej sajorkkk...pehallah diorunk tak post dalam thread aku bukak tu uolllsss.....!!!!~

ari ni bersihkan kolej kediaman aku haaaa....Ingatkan sapelah duk serumah dgn aku...aleh2...mamat2 kelas aku jugekkkk..!!!~ bowinklah diorunk..Xpelah..Yg penting...Aku amik bilik C...iaitu bilik sowg gitewww kannn...peduli ape aku klu diorunk bising kerw ape kerw.............!!!!~ malam ni nak gerak duk umah aku dahla...tak larat dah duk sini haaaaa.......

Aiyoo..!! dalam kesibukan ku di sini..ada jugekk yg sempat nak ajak jumpa vgai..mcmnilah orang johor kannnZZZ......malas plak aku nak jumpa....mana dapat num aku ntahla...Kerw aku tulis dalam tandas...Xde plakkkk aku rasa...Alahaiiii............!!!!!!!!!!!!!!

No comments: