Monday, June 23, 2008

Come Back...!!!~

Alahai...Aku dah kembali semula untuk meneruskan perjuanganku untuk menuntut ilmu...hari ini aku samapai awal coz aku terlibat dengan minggu haluan siswa....!!!~

banyak kenangan manis dan pahit telah aku lalui selama cuti semester yang bermula pada 28hb 4 hingga hari ini...Aku tak sangka semua itu kena pada diriku ini....Alahai....!!!

minggu tadi jumaat malam sabtu..aku kuar dengan pari,bell,rupol,edan n asmida...!! kami balik kul 8 pagi esoknya..Ape lagi..cikcurlah kan..!! yang penting aku n pari dapat habuan kay..!! si rupol dengan suar belangnya iteww kurengg menarik occayy..!! cikcur di tasik kelana jaya pastu tasik permaisuri....

lusa ari ahad, aku telah diambil oleh shahril iaitu member yg aku kenal di tasik kelana jaya.. Adalah 3 orang lagikkk member si shahril ini...aiyoo..!! bersumbat kay kia spectra dengan umat yang ramai ini....Apa lagikkk...!! tasik kelana jaya menjadi habuan...Aku malas sgt pergi malam tu....

Yang sedihnya..!! aku ingat akan bersama shahril di sana..mula-mula shahril panggil aku ke puncak iteww..tapi aku kata aku nak duk bawah sajorkk...!!! aku tak tahu plak die dah mula marah ngan aku..Ape lagikkk!!! dia cariklah mamat kat situ kannn....Yang penting...market aku tetap tinggi occayy..!! aku duduk kat parking..Yelah kannn..!! period ya all....Adalah mamat ganu neh sapa aku...aku tengah bowink layan jelah kannn...si shahril nampak...!!! tapi aku berbual jelah..adalah adegan ringan2 sikit kannn...!!!

pastu shahril anta sms marah aku layan orang len..Alahai...!!! pastu aku cuba mencari shahril di dalam gelap gulita itteww..!! tak jumpa uollzz.... bila aku dah jumpa..!! shahril suruh aku ngorat mamat baju merah tu plak....aku kata aku malaslah...!! pastu ape lagikk...aku yg chantek ini telah di sapa oleh mamat baju merah ini....ape lagikk..!! lagikk die marah aku....boleh shahril suruh aku balik sendiri....!! dah gilerr ape kannn...Dahla bw aku kat situ...die nak tinggal aku camtu plak...Puas aku pujuk shahril tapi tidak dilayan puwn...!!! aku terpaksa ikut mamat baju merah ini ke rumahnya di mountkiara condo...Aku terpaksa menonggeng demi untuk balik sok pagi taww..!! terseksa nya aku rasa waktu tu..tapi mamat ni mak taste jugekk kann...!! aku gigih yea menahan kesakitan yg teramat sgt2..!! ganaz tul permainan si ariff nihhh..sampai sekarang sakit lagikk tetek mak taww...!!!!~ aku try pujuk shahril..tapi tiada gunanya.....