Thursday, June 26, 2008

hari yang bosan...!!

hahhh..!! klu semalam aku kena kerah tenaga giteww...ari ni bosan plak coz dah xde keje plak nak wat...tunggu sabtu malam plak coz kena ikut ke senai airport utk amik bdk2 baru dari sbah,sarawak n labuan datang sini kannn..!!!~ haruzz aku pegang banner UTHM vgai...ala2 ratuzz pelang petang gitewwwwww.......Ahakzz....

tadi pagi dah amik kunci kolej kediaman..alahai....aku duduk umah setinggan uolllZZ..!! yang penting aku dah cop duk bilik C...bilik Soeg Uollllssssss....Kanz selesa klu aku nak bogel kerw...dangdut kerw......melompat kerw... ade oarang pedulikkkkkk...!!!!!~ beshhhhhhhh............Sok nak g umahlah..kene jadi pembantu umah plak nak kemas bilik aku iteewwwwww.....Alahai..!!! kenalah minum tongkat ali satuuuuuuuuu........

No comments: