Saturday, March 7, 2009

Sony Ericsson K800i


ya allah...henset aku telah dicuri oleh perempuan siallllllll....!!~ mcm mana aku nak suka pompuan klu tak habis2 nak buat pasal n menyakitkan hati aku...aku benci pompuannnnnnnnnnnnnnn............dahla aku gaduh dgn mak guard 2 orang dekat kolej kediaman aku ni..ntahlaaa..aku nak cite sikit....aritu aku g survey kat SMT batu pahat...so, baliklah dgn mber2 aku pompuan ni...sampai depan ni...aku suruhla die masuk anta aku sampai depan surau...pastu, die marah n maki hamun aku mcm anjing...aku pun balaslaaa kennzzz....xkanlah tak bolehh..bukan aku n pompuan...3 org pompuan lg kat belakang ni haaa... siang plak tu....so, mmg sialllllll......pastu, aku minta maaf sebelah ptgnya...blh die kata aku kurang hajar..!! patut ke aku kena camtu..panaslahhh kennzzz...!! pompuannnn sialllllllll..........

pastu lagi satu cerita ni.....jumaat td aku g program ke SMT batu pahat...so, naiklah van kat sini...mls plak naik motor kann...ntah cmane..henset aku k800i tu tercicir waktu aku turun dari van kakak ni...aku tel tak henti2 num aku tu...dapat tapi tak berjawab.....so sampai ke SMT batu pahat..aku mintalah num tel kakak tu dekat driver bus yg bw aku ni.. aku tel....then aku tny..kakak ada katne..so, die kata dekat kedai mkn...mmglah kannnn..so, aku pasti yg van tu mmg xde org coz aku tel tak berjawab....so suruhlah akak tu chek dekat van henset aku tu...then, aku tel balik...die kata xdelah dikkkk..!! aku tel tel aku yg hilang tu terus tak dapat...!! motippppppppp....uolls fikir-fikirkanlah cmane kannn.... die bg alasan kata student ramai turun naik van tu...mslahnyerrr, klu student yg amik...mesti dah off terus kann..ni tak? dapat jerk aku tel.....pas tel akak tu jerk terus off.....mmg siallllllll... aku benciiiiiii...........

aku tak lehb terima henset aku tu hilang..terus moody aku nak wat program.... bayangkan...henset tu aku beli dgn duit kumpul aku..... aku student....kenalah kumpul sikit2 kann...sampai hati die tak ngaku.....sedihhhh sgt2..!!~ aku doakan agar die tak tenang didunia ni..... biar allah balas die dekat dunia ni.........biar die insafff........................ insya allah......yg pedihnyerr, akulah..xleh mms,3G n paling penting dgr radio laghikkkkkkkk..........

No comments: