Tuesday, March 3, 2009

kennzz..!!~



**beginilah keadaan apabila group meks present uollss......penuhh...

oklah, macam nilah...minggu ni mmg minggu yg bz.....kewangan puwn bz jugakkk..mencik taww.......dah kering ni haaaa.... minggu ni penuh dengan presentation yg tak sudah2 laghikkk..... Ahakzz...tadi g jumpa penyelia psm1 aku...Alahai....byk jugak yg salah uollssssssss...xpelah kennzz..belajar dari kesilapan gitewwww..aku ok sajorkkkk..... tak lepas2 laghikk bab1 aku ni haaaa..tp td dah submit bab2 okay..kal mampu......*non adoooooo...

khamis ni mak dijadualkan pergi ke jelebu ke loji rawatan air kat n9 kot...ikut sajorkk org bw jalan2 okay walaupun keje byk ni haaaaaaaaaa..Aiyakkkk..!! pas balik tu kennzz..ape laghikk..program akulah dekat SMT batu pahat ni haaa selama 3 hari 2 malam......mmg memenatkan nanti...ape nak buat...iollss kan student kenzzz..kena faham2lah kann...ahakzzz...gerammmmmmm coz bulan 7 nanti hampir 6 kelas budak2 DPLI akan masuk...abislah pasaran aku nanti uolsssssssssss.....mencikk tawww....jgnlah mak menganggur okiessssssss....uollsss doakan k......

palingggg kejisssssssss...!! huarghhhhhhh..smlm aku g potong rambut taww..ya allah..ape dah jd dgn rambutku ini....aiyoooo........dah la tembam...tembam laghikkk tawwww.......tak sukaa.....xsukaaaaa....... tapi xpe, rambut aku cepat tumbuh okiessssss.......lalala..........

No comments: