Thursday, July 22, 2010

Banyak keje lor

Ishhhh..!! nak hupdate apelah blog aku ni haaaaa....asyik2 rutin harian jerk, mesti uollls bosan n noya kennnzz... Yelah, Benda ni jerk yg aku buat hari2..... hupdate benda yg sama jelah...tak ghitewwww....!! Cepatlah aku dapat penyewa baru b4 30hb ni...klu tak, masak aku nak bayar rm280 sorang2..... *Ambil aku cepat2, ikat aku erat2....Ahakz..... lalallala...nyanyilah kennnnzzzzz..barulah tak bosan sgt.......

Alahai....Sempat taww hudpate blog ni haaaa... keje byklah plak makin hari ni...dah la tgh tensen2 ni...sabar jelah... banyak betul kena belajar ni haaa... dah la dgn mesin lagi...analysis lagi...report lagi...operator lagi....aisehhhhh..!! kena bayar gaji mahal klu camni kennnzzz...

ishhh..pelik betullah makcik kafe tu...slalunya murah jerk klu makan..kali ni makin naik plakkk...padahal, nasi yg aku amik dah kurangggg....tak patut betul lah.... dahla scan bacth rm1.00 sajorkk....matilah klu sehari lebih dari rm5.00... pasni xnak dahla mkn kat kafe, baik aku beli roti..then bawa mai kat tempat keje kennnzz...mesti lagi jimat..!!!~

Rindu mak n abah kat kampung, minggu ni..sah2 la aku nak balik taiping jenguk diorunk tu semua.......... peduli apa aku.......*Ada aku kesahhhhhhh.... Nak balik jugak

No comments: