Sunday, July 4, 2010

Kehidupan selepas tamat study di UTHM

Lama tak hupdate blog uolllsss...... Hambekkkkkk..!!!

Tamat LM pada 9hb april... so, 13hb april 2010 pg uthm ada taklimat khas ttg pelajar yg dah tamat latihan mengajar. mcm2 berlaku kat sana, semua tak teratur..alhamdulilah sume dah pun settle n dah lulus puwn... g KL, lepak2 tasik....mcm2 jugak berlaku..... xnak ceritalah.....

aku g interview operator seagate kat parit buntar, then dapatlah. masuk seagate 29hb april 2010.. lepas jerk masuk keje, aku terus apply technician guna my diploma politeknik....alhamdulilah..pas interview vgai...aku dapat.... process technician di Advanced Mechanical Asia Dept (AMA). so, skrang kena training 1 bulan before enter shift...... skrang pun dah duk umah sewa di penang..ada peningkatanlah kan...hahahha

Hujung bulan June td, mcm2 cobaan n dugaan yg dtg.... Nak buat cmane kan, aku kena pasrah n terima jelah...mungkin ada hikmah semua yg terjadi tu.... antaranya ialah temuduga pensyarah politeknik yg benar2 kecewakan aku....aku redha jelah..!!~ ni jelah yg sempat di update kat sini...harap semua beri sokongan kat aku...... e-Gst dah apply pun june td... insyaallah adalah nanti di panggil temuduga n insak..........

No comments: