Tuesday, July 20, 2010

Diettt ohhh diet...!!!

Ahakzzz..!! Alkisah nye lah kennzz... nak diet..dietlah..aduhaiii..mmg kena tahan nafsu nak makan ni..so, kena tahanlah klu nak mkn kannnzz.. Beli mknan yg berkhasiat jerkkk taww...kena kurangkan gu, bykkan minum air suam yg panazzzzzzz..!! nak badan macam dulu balikk dowhhh... pastu nak test market..alahai...!! bilalah dpt erkkkkkkk.. tunguuuuuuu

Berita Baik...!!~ Td engineer hantar email, die gtau aku dah boleh masuk shift 7hb ogos no..oklah tu kannnn..alhamdulilah....syg plak nak tinggal normal shift ni....normal shift xde elaun, 2 yg perit tu, nak makan basic jerk mamposlahhhhh..!!! lalala... mber aku baru masuk 3minggu dah masuk shihf...geram betul..mber die kat dept tu tunggu die 3bulan wehh, baru masuk shift dgn die skali...yg untung..mber aku, yg rugi mber kwn aku tu kannnzzz..... 3bln makan basic...ish2..

Im proud to be myself..!!!~ yessszzzza... yelah, bila kita berpendidikan, org akan hormat kita..macam tu jugak bila dah ada jwtan besar, org hormat kita. Tapi jangan lupa bila dah berpangkat n berjawatan besar, jgnlah lupakan kawan2 yang dulu...terasa gembira sgt2 hari ini, bukan apa, td masuk production, jumpa balik kakak2 n mber2 time jd operator dulu..kita kenalah sedar diri okay...!!!~ diorunk byk ajar aku dulu..... jgn sombong, tak baik taww..!! Tuhan marah......

No comments: