Thursday, July 3, 2008


Ahakzz...!!

ntahla knape...aku teringat plak dekat si ritchey ni haaaa....alahai...ke mana kamu menghilang uolllsss..!!! hari ni sedikit sibuklah coz pergerakan bdk2 baru banyak sgt...so, kenalah byk bergerak jugekkk kannnZZ.....

yang nilah yang paling aku tak suka uollZZ..!! badan ku dah naik ni haaaa.....alamakkk..!! susah taww nak kurus balik nehhhhh...hampehhh tulll...... kenelah berdiet vgai uollss...gigihkan diri jelah utk kurus kannnn.....

kekadang terfikir jugekk utk berubah menjadi normal..yelah...jadi camni puwn..still xde bf gakk kannn....tak laku kerw?? nak kata kecewa xdelah plak...tengok bdk2 baru yg masuk u aku ni kann...aku terfikir....perlu kerw aku nak mencari yang lain lagikkk sedangkan kasih sayang selama ini puwn bukan kekal dan bertahan...ade jelah yg problem nyerrrr kannnn.........kesian plakkk mamat2 baru ni klu slalu ushar diorunk kannnn...tak baeklahhhh....!!!~ hurmmmmm.....harap2 nanti dapatlah petunjuk dari allah...uollZZ doakan lah utk kesejahteraan aku kayyy.......

No comments: