Sunday, July 20, 2008

Ape nak jadikkk daaa....

Hai uolss..Apelah nak jadi dgn aku ni haaa..pemalas tull....!! assgnment belambak2 ni haaa...yg aku tahu perabih wit jelahhh...Dah dekat 1.5k wit aku abis...baru 2 minggu ya alllll......Teruk tul aku nihhh....Nak study puwn malas kannnZZ...

Ari ni g kenduri umah mber kelas..!! alahai uollss..plan nak konvoi vgai kann...Then adelah 6 biji kete...tapi kan ada yg naik moto....so, aku naik motor gaklah kannn....Celake jerk diorunk sume..pecut tk hengat dooniyaaaaaa tinggal kitorunk...Aperghh laghikkk..!! sesat lah ya alllll....Aku geram tul taww...Aku merajuk kau tadi...Pas makan terus blah...Malas nak layan diorunk sume...Sialllllllll...!!!~

balik plak hujan ya all...2 kali berhenti taww..Baru sampai umah ni haaaaa.......Kenalah basuh baju plakkk hujan td kannZZ....Penatlahhhhhhhhhhhhhhh

No comments: