Thursday, July 24, 2008

Aku berpisahhhh...!!

nak kata sedih taklah jugakkk coz aku dah jangka sume ni akan terjadi...aku tak kisah puwn...yelah..aku muda laghikkk ya alll...tak sangka jugak coz boleh bagi alasan berjauhan johor dan shah alam untuk berpisah....tak kisah lah aku...!! laghikk bagus...xdelah terkongkong vgai kannnn......

Tapi kan....mmg frust jugaklah..yelah mula2 bukan main laghikkkk sayg myang....last2.....blah..nasib baik tak main laghikkkk...!! hello...Ko hengat ko chantek aku nak jaja vgai tunjuk kat orang...Aku mampu cari yg lain okay......!!!~ sume ni bagi pengajaran kat aku untuk lebih berhati-hati memilih pasangan lepas ni....kalah uollllss...ilmu ukur punya pasal td...aku dah jd hitam ni haaaa...berjemur uolllssss utk ggihkan diri mengukkur sekeliling blok perumahan...Alahai cikgu....penatlahhhhhhhhhhhh

No comments: