Friday, July 18, 2008

Mak dapat laki baru...!!!~

dah lama aku menjanda kannZZ..!! ahakz.. akhirnya aku jumpa juga dengan org yg selama ini ku mencari dan mencari...aku syukur sgt2 dah jumpa dgn org yg shati sejiwa dengan aku..Kekwat kerw aku....? taklah..Aku bukan memilih...Aku tak suka pada komitmen sebegini...Yelah ya all..Mak muda laghikkk kannnns...Tapi apa kan daya..Aku pasrah vley ghitooo....!! aku harap kali ini lebih memahami aku...* ingat yea...bukan kertu kay..Umur 28 tahun..still study laghikkkk...Tahulah kannn bila msing2 dgn study ...Sibuk uollSS...!!~

Tapikan...Slalu jugekkk sms n tepon vgai nehhh..Alahai..Ni yg aku lomah bebonar ni haaa...Xpe lahhh...Aku suka kat die..Tiap2 pagi kejut utk solat subuh..Alhamdulilah dapat suami yg soleh n mithali kekdahnyerrr kannZZ..!! bolehlah bimbing aku nanti...Alah uolllzzz..!! kali ni kan aku tak nak hubungan aku terputus disebabkan mber2....Aku rasa dah cukup aku berkawan..nak tumpu pada hal keluarga plak ghitooo... **jadilah macam Ritz kann..Aiyoo mampos aku kena perambat nanti haaaaaah......

die dah warning aku coz klu datang kl jgnlah slalu bersosial vgai...Die tak sukalahh..Aku bukan nak bersosial...tapi member2 kan penting jugekk kann...**bak kata ikanpari mber2 susah dapat.... BF senang carikkkk..!! yelah senang pari oiii klu ko rembat jerk sape2 kannnn..Yg sehati sejiwa n memahami kita cukup susah yeaaaaaaaa...Tgk sajelah aku ni haaaa..Berape tahun menjanda....Klu nak melacur kannZZ..!! pasni kenalah jadi dalam kaca kay...!!!~

No comments: