Saturday, September 6, 2008

confius untuk memilih?

Yeszaa..!! itulah tajuk paling seswai utk coretan kali ni...ntahla..aku dah jd serik utk bg komitmen laghikkk..motipppp? trauma kot....knape ehh? menjadi persoalan di fikiran ku....aku hanya mahu nawi...bukan utk org lain.....aku setia n sudi menuggu jawapan dari nawi...plzzz dun give up..!! yess..konsep? nak nawi jugakkkk... org len ni tak faham kot..ape? ingat sng2 je ke nak declare vgaiii....heyy..!! plzzz lahhhhhhh..i'm not like that.. korunk hengat aku murahan...dah mcm2 kontroversi diorunk canang vgai..ingat aku suka..watlahhh..aku akan terus block uollsss..hanjenggg taww sgt2..mencik kalllll.....

ya allah..ko kuatkanlah semangatku ya allah...esok siaplah aku dgn pelbagai dugaan..aku harus tempuhi dgn sbr n penuh berdisiplin...dgn pameran laghikkk, test laghikkk, kuliah laghikkk...argghhhh...presentation laghikkk....aku harus kuat..as a teacher, semua inilaah perlu aku tempuhi dgn bijak..biarlah aku menangis dlm bilik...the most important..!! aku tak menangis depan kwn2 ku n lect2 ku....aku mesti kuat..padahal dalamannya aku cukup lemah.....di bulan ramadhan ini, aku bersyukur sgt2 coz dpt mendisiplinkan aku untuk terus berjihad...aku try utk mengetepikan hal peribadiku dgn membzkan diriku dgn study...yesss..!! study ialah jawapan utk aku......aku harap aku tabahhh dalam semua ini......

No comments: