Sunday, September 14, 2008

Nasib malang laghikk..!!!~

alahai..Ya allah..knapelah nasib aku sebegini rupa...dahla dgn masalah nawi..smlm jugak dtg lagi masalah dgn laptop aku ni haaa wat hall....!! 2 hari aku sedih taw coz laptop aku kena format len...nak wat back up, tp takleh masuk plakkk..hanjengg sagt2 taww...!! pastu kenalah formaat..abislah semua data,assg,task,report,psm aku n yg penting pic2 aku haaaaa..alahaiii..!! sedih tullah.....dugaan dugaannnnn...!!

nawi ni puwn satu hal.. tak pernah nak amik tau hal aku...senang ke susah ke? wat bodoh jelah...aku laghikkk tensen haaaa....knapalah org yg aku bila nak kenal sume larikkkk...!! aku ni pembawa sial kerww? choii sgt2 kannZZ..... nawi ada ajak aku g pulau redang n phuket pertengahan bulan 1 tahun depan...due date die sok iaitu 15hb...aku tak leh g coz aku kelas time tu..klu hujung bulan 1 oklah..aku cuti midsem.....aku tak boleh penuhi semua kehendak die..aku ada hak untuk bersuara. so, aku bersuaralah..akibatnya die marah dgn aku......tgklah ni..bukan nak sms aku puwn....malas aku nak pujuk....xde makna...!! biarlah aku membawa diri.....sekiannnn

No comments: