Thursday, September 11, 2008

pameran 8 n 9hb september 2008..!!


kal maampu..!! mak str8 occay..!!


argghhh..!! ala2 panglima ghitoo kannZ..


partition mak occayy..!! chantek kannZZ


berbaloi..dari 60lebih partition...group mak dpt num1 keseluruhan...kal mampu...!!!~

aku runsing lg ke mana hala tuju hubungan aku dgn nawi...die ada ajak aku g pulau redang n phuket utk 4h 3 mlm lepas raya ni...aku buntu..!! aku confius samada die syg aku atau tidak...aku malas nak fikir semua ini..serabut..!! fenin dan sebagainya...... nawi selalu marah aku..kata aku kuat merajuklah,wat nada merajuklah, mlm td die kata aku cam budak2..patut kerw...hello...aku dah dewasalahhh...nak manja puwn tak leh kannnZZ..nizam syg abg sgt2....

hahh..!! pasal pameran inilah aku sakit perut ya amat harini..juz imagine..dekat pusat kesihatan universiti td..lebih 600 org dtg..bz ya all...ape lagi..dpt mc lahhh..!! ini semua kerana nasi tomato yg diberi smlm..sial sajorkkk kannZZ..!! pecah rekod uolllss keracunan mknan terbesar...motipppppppp?

ni lg sorg..aku geramlah..yelahhh..wat buka pose ari ahad ni..mencik kall....mak ada kelas isninlah...full plak tuihh...mak xg okay...!! keje berlambak2 ni...dgn test lg...kelas ganti...ya allah...seksa tull...xleh nak relax camni...aku kena tempuhh jugakkkk..!!!

No comments: