Friday, September 12, 2008

hurmm..!!

knape dgn blog aku ni haaa..!! nasib baik dah elok...hahah..padan muka aku...arini uolls aku ada presentation tuk sosiology of education taww....hahh...bangun lewat pg td...kul7.55am baru bangun.....kelas kul 8am..kelam kabut aku..nasib baik hujan lebat pg td...ape laghikkkkk..!! redah jelahhh..alahai...mmg malang td..dahla tak sempat nak touch up muka langsung...dahla presentation rini...muka serabai...Aahkzzz....!!!~ len kali tido laghikk lambat......

nawi abgku syg dah anta msg minta maaf td..alhamdulilah...die dah nampak aku dlm hidup die..yelah....2 ari lepas..die mrh aku kata die kat dewan dgn klien die dlm kul 11.30pm tu....die mrh aku kata aku ni mcm budak2...!! aku sentap sgt2......aleh2..alhamdulilah die minta maaf td....aku lega sgt2...nizam syg sgt2 abg....!!!

No comments: