Wednesday, February 11, 2009

Aku Kerwww...!!

Ahakzzz...aku ke yg bersalah, aku ke yg selalu mendesak si die..aku ke yg slalu mengongkong die...??? sume tu jd question marks kennnzzz...!! ntahlaaaa..myb aku jiwa remaja..ape yg aku study dlm psikologi, pada tahap umur aku macamnilah aku selalu memberontakkkk klu nak buat sesuatu...perlu ke ada paksa memaksa dalam hubungan.... arghhhhhhh..!!!~ semua itu myb silap aku...tapi kenzzz..aku rindulahh uolsssssss

setiap hari die tel aku, aku layan sajork....yelah katenya mcm adik n abg kenzzz..pari ajak g umah die 14hb ni haaa, aku trylah gtau si die, kebetulan msg lum sent lg terus die call aku..ahakzz....kebetulan pulekkk kenzzz..so, aku ni pun menggunakan ayat2 powerlahhh..**kononnyerrlahhhh.... akhirnya die okay sajork...aku plak terfikir, kan kete die kat bengkel...mamposlah aku nanti patah kaki klu aku g kl nanti.....mcm2lah doniyaaaaaaa ini... wah gitewww...!!!

semakin hari semakin dekat dgn viva psm1 aku ni haaaa...setiap minggu jumpa penyelia utk psm1 aku ni haaaa...lotihhh..!! xpe, nama puwn student kan, so buat cara studentlahh..ingat..!! dtg sini nak study bukan nak melawa n mencari pasangan hidup......klu nak main okay jerkkkk.....Ahakzzz...Xnaklahhh main, aku dah puas main n tak larat dah nak main...Tua dah kerww..mak 23thn uollss 28hb april ni haaaaaaaaaaaa.....muda kennzz.!! jiwa sajork yg kertu gitewww............

No comments: