Wednesday, February 4, 2009

ku bahagia...!!~

Ahakzzz....lama aku tak update blog aku ni kennZZ..yelah uollsss, bzlah semni dgn projek sarjana muda n subjek2 yg lainnyerrrr...almaklumlah 20 mata kredit aku amik semni...Pengsan...!!~ kehidupan harus dilalui dengan bijak kan..yelah umur pun dah makin meningkat..so, sedar2lah diri untuk menuju ke kehidupan yg lebih baik dari sebelumnyaaaaaaaaa....

hurmm...cmane nak mula ehh..oklah, camni....now, aku dah berpunya dengan seorang jantan str8 yg selalu terlibat dgn publishing,iklan n artis2 tanahair kita ni haaaaaaaa...aku dah glam kennnZZ...!!!~ xdelah, pada aku janji die seorang yg memahami aku, cukuplah kann...aku bahagia sgt dengan die......walaupun die di kl aku di johor, masing2 ada komitmen sendiri...aku dah declare as couple baru sebulan...uolls doakanlah kehidupan kami okay...harap2 kekal lah ehhh.....aku selalu jugak ikut die gi studio utk photoshoot..........Ahakzz....klulah sume tu kennnZZ........

pada aku, kasih syg lg penting dan aku janji....abg, nizam takkan sia2kan hidup abg....lepas semua yg abg alami n menderita, nizam janji xkan buat begitu utk abg......walaupun die seorang yg sering menolongg dan tak pernah menolak untuk menolong orang hinggakan org amik kesempatan dekat die .....die menderita n menangis...........semua itu sejarah silam utk die......aku xkan biarkan kenangan pahit tu mengulangi kembali........kesian aku tgk die...yelahh..!!! dah byk model die ketengahkan....akhinya bila dah naik....lupa daratan,lupa diri.........bila dah jatuh, sibuklah mencari si die utk menaikkan diri balik....itulah manusia, bila dah nama naik....tinggalkan segalanya........................die lah abg syg ku .............jiwanglah plakk......

semni aku bz lahhhh.......*aku dah ada bf..alhamdulilahhhhh

No comments: