Monday, February 23, 2009

Desaru Golden Beach Resort


* bandar penawar uolllss...


* sampai desaru terus posee vleyy........

yeahhh..!! Ke desaru golden beach resort pada 20,21 n 22hb februari 2009 anjuran kelab kebudayaan UTHM...ya allahhhh...indahh sungguh lautan......chantekkkkkkkk hingga membuat aku hitam laghikkk..huarghhhhhhhh!!! ssh yeaa klu dah hitam nak putih kembaliii...................... sabarrrrrrrr...

hurmm..mmg susah aku nak nyatakan di sini.. masa ke desaru ni....aku taste sgt dgn sorg mamat mekinikal ni haaa..tahun akhir...sama akula abis hujung tahun ni........haiyakkk...dari dlm bus lg die kacau aku....setibanya di sana, divide group...kebetulan aku dapat group dgn dia....klah kannn...2 laki, 2 pompuan dlm group aku....aku happy sgttt2............ di situlah terjalin hubungann rapat gitewwwwwwwww...pada aku......aku hanya kenal die time camping tu jerkkk..pasni..aku xnak fikir ttg die laghikk...Aku kena sedarlah..aku dah berlaki kennnnnnnzz..... pic2 ada byk laghikk...nanti aku upload ok..pic die sekali k.....

No comments: