Thursday, February 26, 2009

cerita hari ini....

**Opsstt....kat atas plak kuar iklan ni haaaaaaaaaaaaaa....

**Ahakzz...penguin kesayanganku....chantekkk kennzz..!!!

salam uollss....hari ini seperti hari-hari biasalah...bz,bz n bz memanjang....tak larat dah nak study ni haaaaa....kesabaran ada hadnya kennzzz..aku mesti berjihad uollss demi masa hadapanku yg cerah.....*kringgg...kringgggg...aku angkatlah tepon...hurmm..adalah fookey ni offer aku utk jd penyambut tetamu 2hb mac 2009 nanti dekat universiti aku cozz menteri pengajian tinggi dtg kat u aku........ iklan die ni haaaaaaaa..kat atas tu k

kegawatan ekonomi?  yessssssss...mmg tgh gawat ni haaa..yelah, waktu duit byk ko wat main2....amik ko....alamak...aku kenalah berjimat uollss...yelahhhh..baru nak msuk bulan3...aku ada lebih kurang 2bulan lg nak abiskan semni....huarggggggghhhhh...!!!!!!~

percintaan? seperti biasa sajork...yelah kenzzz.....cinta jarak jauh....kenalah sabar n memehami komitmen masing2 kennzz...janji aku bahagia...semalam die tel aku..nak pinjam rm300...gegeh aku bg uollsssss.....terus g bank...utk bank in.....die dah janji, minggu depan die byrlah balikk....mak trust him uolsssss...klu tak buat ape aku berlakikan die kennzzzz.......aku tahu keje die..kena pusisng modal dulu..........Sudahlaaaaaaaaaaaaaa...tak tahu nak melalut ape dah ni....

No comments: